Helg med polare och trästock

Som jag trodde var jag levande död på fredagen efter trästock. Somnade vid halv 3 och steg upp klockan 6, men jag hade då kul med mina tjejer♥
 
I lördags blev det trästock igen med ursvikenbrudar. Den här gången var det fest inblandat och jag blev knappt full tyvärr, men det var kul ändå. Man kan ju ha kul utan alkohol, men varför chansa. När mina vänner for hem stannade jag kvar med hannes och for sen till byske och sov där.
 
I söndags for jag till mette vid halv 2. Där väntades det babyshower med grillat till lunch! Det var jättemysigt och det var kul att träffa rebecca som jag inte gjort på väldigt länge!
 
Några bilder från helgen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0