En förjävlig natt

Inatt måste ha varit den värsta natten jag varit med om på jävligt länge. Somnade vid 12 och sov ca en kvart innan jag vaknade. Jag drömde att jag var på titanic och båten sjönk. Vaknade av att jag antingen höll på svettas ihjäl eller att jag frös ihjäl. Det upprepades varje kvart fram till klockan 6. Fy och fan säger jag bara, är ganska less på den biten när titanic sjunker. Om det här händer inatt igen vet jag inte om jag orkar leva längre.
 
Ikväll for jag och mamma på hemmakväll och hyrde film. Vi såg nyss klart en som hette Cassadaga. Den handlade om en tjej som blir hemsökt av ett spöke som dog av att en kille gjorde henne till en docka. Den var ganska bra i början, men i slutet blev den bara konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0