Måndag

Igår for jag på middag med min familj till bishops, det var dyrt och gott. Senare på kvällen for jag med min syrra och hennes polare emma p och emma w till hemmakväll och hyrde en film som hette " i saw the devil". Den handlade om en kille med polo som gillade att döda, den kan ni se om ni gillar polos. Det var även väldigt mycket kött och blod.

Idag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig och slinga min utväxt. Jag hoppas de blir bra annars tar jag livet av mig.
Ps, jag orkar inte ta kort på det jag fick, men jag fick en kavaj, en tröja, biokort, hårinpackning, nagellack, 1500kr och mobilskalen jag la upp förut. Tack familjen love you♥
                                

Kommentarer
Postat av: sandra

love you♥

2012-03-05 @ 15:45:37
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0