Fannyli is back

Hej länge sedan vi hördes vid. Har haft lite annat för mig än att skriva på den här dåliga bloggen. Haft fullt upp med skoljäveln för det mesta. Nu är ju tyvärr lovet slut och det gick alldeles för fort. Nu taggar jag inför julen och längtar som fan. Ska bli spännande att se julkalendern också!
 
På lovet har jag mest varit med min fina pojkvän, festat, varit på bio och varit med polare, helt ok om ni frågar mig. I lördags hade vi också ett halloweenparty i medle som blev lyckat! hade det riktigt kul med alla mina vänner! Nu är det bara att planera nyårs kvar! hoppas att det ska bli lyckat i år som det tyvärr inte blev förra året. Det gäller bara att planera i tid och köpa sig en fin klänning. Nu ska jag plugga lite, sen ta mig en dusch. Imorgon är det skola och hannes som gäller. Vi höres när jag har lust, vilket inte är så ofta. Om ni är intresserade av mitt jättespännande liv kan ni ju följa mig på instragram istället där jag är lite mer aktiv, fannnyli heter jag där.
 
Kan bjussa på lite bilder från min mobil på bilder från senaste tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Men jag då!!??? Jag har ju inte instagram!

2012-11-05 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0