Snart är det decembeeer!!

Hej hej, hallå dagboken. Idag har jag varit på skolan som alla andra jävla dagar. Är så frukstansvärt less på allting som har med skolan att göra, längtar så extremt mycket till jullovet. På lördag är det i alla fall första december vilket innebär att julkalendern börjar! Jag tror att den kan bli bra för att både dom gamla spökerna och leif (pappan) är med. Fast det finns ingen julkalender som kan slå den gamla greveholm.
 
Eftersom det är första december på lördag och första advent på söndag så blir det en julig helg. Ska på klassfest med jultema på lördag som jag är riktigt taggad på. Har inte festat sen hallo så det ska bli trevligt. På söndag ska jag äntligen julpynta på mitt rum. Jag tycker man måste hålla sig till första advent med det, fast jag gärna skulle vilja göra det nu. Snart ska jag lägga mig i sängen och kanske somna till någon julkalender. Får hoppas att någon katt vill sova med mig också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0